♫♫♫ حســـ ِ خوب ِ من ♫♫♫

♫♫♫ حســـ ِ خوب ِ من ♫♫♫
ღღ دوستت دارم... چهـ تفاوت دارد از دیروز یا فــردا! وقتی فردا میـــ آید...ღღ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♫♫♫ حســـ ِ خوب ِ من ♫♫♫ و آدرس hesekhob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ازین پس تنها ادامه می دهمــ

دَر زیــر باران حتی به در خواست چـَــتر هم جواب رد می دهمـ

میخواهم تنهایی امــ را به رُخ این هوای دو نفره بکشم!

باران نبـــار، من نه چتر دارم نه یار

نبار لعنتی "مـَـنــــ" دیگر "مــا" نیستم...

 

 

 

 

 

__________________________________________________

 

پ.ن:

       بـــازم دلمــ گـرفته تو این نـَم نـَم بارون
       چشـــام خیــره به نور ِ چــراغ ِ تو خیابـون
       خـاطــرات گذشته منو می کشه آســون
       چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون...

      

 

 



نظرات شما عزیزان:

آروشا
ساعت11:31---26 آبان 1391
میلسی عزییییزم ک اومدی وبم
ایشالا تو هم باش زیر بارون قدم بزنی....


ساعت18:45---23 آبان 1391
سلوووووووووم
به به چ وب خوشملی
ب ما هم سر بزن ___________________________________________________ + مرسی عسیسم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:43 ] [ FarFan ]
درباره وبلاگ

وقتی تو نیستی
نه هستـ ـهای ما
چونان که بایدند
نه باید ـهــا
هر روز ِ بـــی تــو
روز ِ مباداستـــ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 11701
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1